Pazar, Ağustos 26, 2012

Ne zaman gözlerinin içine baksam görüyordum ayrılığı. Her an gidecekmiş gibi bakan o gözleri bana anlatıyordu mutsuzluğun ne demek olduğunu. Bir gün kapıdan çıkıp gideceğini biliyordum ve o ne zaman o kapının kolunu tutsa içimde en büyük felaketler kopuyordu. Gidecekti şimdi olmasa bile bir gün o kapının koluna bir daha dokunmamak üzere gidecekti.Ve asla gelmeyecekti. Biliyordum. Hissediyordum ve kadınlar asla hislerin de yanılmaz. Bu yüzden olacak ki o adamın gözlerinin içine bakamıyordum hiç. Bazen dudaklarına odaklanıyordum. Bazen burnuna. Ama göz göze geldiğim de bile kaçırıyordum gözlerimi. Baktıkça aşık olacaktım ve gideceğini görecektim. Hisler asla seni yanıltmaz. Gitti o adam. Gidişi bile güzeldi. Hissediyorum ki asla gelmeyecek. Gelmesin, böyle güzel hatırlayım onu. GELME.

Hiç yorum yok: