Cumartesi, Eylül 01, 2012

Bugün, hayatımı kaybettim. Bugün benim hayatım ellerimden uçup gitti. Karşımda otururken, gözlerimin içine bakarken gitti. Daha önce de gitmişti ama kader hep bizi birleştirdi. Her zaman yollarımız kesişti. Bazen sokakta karşıma çıkıyordu bazen tek bir kelime bizi tekrar birbirimize bağlıyordu. Ama bu sefer öyle olmayacak. Çünkü “ben başkasını seviyorum, seni değil” dedi giderken. Bir zamanlar uğruma ölürken şimdi aşık olduğum şehirde nefes alan bir kadını seviyor oluşu canımı acıtıyor. Bedeni benim yanımdayken ruhunun onunla olması canımı acıtıyor. Artık o yok demek beni kahrediyor. Ölüyorum.
- Benim kalbim çirkin. Ben çirkinim. Beni sevmeni beklemiyordum zaten ama henüz her şey bu kadar güzelken gözlerimin içine bakıp kimse yok demeni ve ardından bana sarılmanı kabul edemiyorum. Ve bir saat sonra başkası olduğunu öğreniyorum. Nasıl hissedebilirim canım acıyor anlıyor musun aptal. Kalbim acıyor. -Seni kaybetmek istemediğim için yalan söyledim. - Ve beni kaybettin. En güzel gözlünü kaybettin. Bu masadan kalktığımda ikimiz içinde her şey bitecek. Unutma, nefes aldığım sürece mutlu olamayacaksın. Hoşçakal. -Peki.
… ve tonla gözyaşı. ardı ardına içilen bir sürü sigara. ve ağlamaktan rimelleri akmış küçük bir kadın.

Hiç yorum yok: