Perşembe, Haziran 07, 2012


Gel artık.
Gel ve bir daha hiç gitme. Çünkü sen her geldiğinde benden başka bir kadına gitmeyi seviyorsun. Yine öyle oldu.
Cuma günüydü çok iyi hatırlıyorum. Sigara içmeye çıkıyordum dışarı. O sırada sen mesaj attın. Sende sigara içiyordun. Senin yüzünden başladım demiştin bana. Gelmiştin yanıma. Sigarayı bana başlatan kadınla içiyorum şimdi sigarayı diyerek gülümsemiştin. O gün çok güzeldi. Benimdin o saatlerde. Sarılmıştın. Özledim demiştin. Saat kaçtı bilmiyorum ama hava çok karanlıktı. Gidelim demiştim. Son kez sarılmalıyım diyerek kucaklamıştın beni. Kemiklerimi kıracak kadar sıkı sarılıyordun zaten her zaman bana.
Sonra gittin. Evet bu sefer yine gittin.
Yine başka bir kadına gittin.
Ben hala aynı yerde seni bekliyorum.
Hala beraber sigara içtiğimiz yerde seni bekliyorum.
Gel demeni bekliyorum, gelmeni bekliyorum.
Sen yine geleceksin biliyorum.
Hala kokumu özlediğini biliyorum.
Benim gibi küçük elleri olan bir kadını özleyeceğini söylerdin her zaman.
Bak ben burdayım.
Sen gözlerimin önünde onunlayken ben burdayım.
Seni özledim mabel. 

Hiç yorum yok: