Cumartesi, Ağustos 11, 2012

Eski sevgilimin, gelecekteki sevgilisine. Benden önce kimseyi sevmemişti o. Aşık olmamıştı. Bana hep öyle derdi. Ve benden sonra da sevemeyecek seni. Beni sevdiği gibi güzel sevemeyecek seni. Benim yanıma yattığında hayat dururdu bizim için. Onun yanına yattığında hayat sizin için devam edecek, asla durmayacak. Kucağında oturmamı severdi, hatta bayılırdı. Hep bunu isterdi. Sanırım sen de onun kucağına oturacaksın. Ancak asla sen onun kucağındayken saçlarını okşamayacak çünkü o bir tek benim saçlarımı okşardı. Ve sırf o okşadı diye saçlarıma kıyamıyorum ben. Ne zaman kestirmek istesem, onun dokunuşlarını hissediyorum, vazgeçiyorum. Sinemaya gitmeyi çok sever. Ama seninle sinemaya gitmeyi sevmeyecek. Çünkü o bir tek benimle sevdi o karanlık sinema salonlarını. Balık ve sebze yemeklerini çok sever. Ve hayatta en çok kardeşini sever. Asla seni kardeşinden çok sevmeyecek. Ancak beni hep kardeşi gibi sevdi. Anlıyor musun? Umarım sen hiç olmazsın, kadın. Hiç sevmezsin benim sevgilimi.

Hiç yorum yok: