Cumartesi, Ağustos 11, 2012

*

Lütfen, cümlelerimden uzak dur. Sevişme onlarla. Yakın durma bana. Ellerini çek üzerimden. Kendini sevdirme. Aşık olmak istemiyorum sana. Biliyorum sen de gideceksin. Diğerleri gibi, hayatımda kaybolacaksın. Her şeyin güzel olacağını söyleyeceksin ama öyle olmayacak. Kalbimi paramparça edeceksin. Ağlatacaksın. Canımı yakacaksın. Kokun bedenime sinecek seninde. Saçlarımda dokunuşların olacak ama gideceksin işte. Diğerleri gibi. Ve ben yine saçlarımı kestireceğim. Defalarca olduğu gibi. Geleceksin. Kalbim yerinden çıkıyormuşcasına atacak. Midem de o tarifi imkansız his oluşacak. Bizim şarkılarımız olacak. Birlikte mutlu olmayı öğreteceksin bana ve gideceksin. Hem acı vereceksin hem mutlu edeceksin. Hem özleyeceğim, hem nefret edeceğim. Eğer böyle olacaksa nefesi Ankara kokan adam, gelme. Seni seviyor olsam bile gelme.

Hiç yorum yok: